Thursday 27 June 2013

3i SHOPPE

 Assalamualaikum wbr

Alhamdulillah, Allah telah memberikan 3i satu lagi peluang dan ruang untuk menceburi bidang perniagaan yang merupakan sunnah Rasulullah s.a.w.  3i SHOPPE di bawah kelolaan 3i Training & Consultancy telah mula beroperasi hampir 2 minggu. Bertempat di NO 3 KEDAI LKNP TAMAN SEPAKAT,KUANTAN. Kedai ini beroperasi dengan kerjasama daripada rakan kongsi yang merupakan anak kepada pemilik kedai tersebut.

Alhamdulillah, setakat ini kami jadikan 3i shoppe ini sebagai pusat jualan air gau. Selain itu, 3i Shoppe juga ada menjual buku-buku ilmiah berasaskan Asmaul Husna, sarung tangan dan sarung kaki, serta tudung labuh. Terdapat juga perkhidmatan jahitan disediakan seperti mengambil upah menjahit pakaian, alter, menjahit tepi dan menjahit butang. 

InsyaAllah sempena bulan Ramadhan ini, 3i shoppe akan menjual kurma dan kuih raya sebagai makanan tradisi sempena Ramadhan ini. Sebarang pertanyaan dan tempahan, boleh lah hubungi saya-afifah 013-2965723 atau telefon kedai di talian 09-536 4600.

Di bawah ini terdapat beberapa keping gambar kedai yang masih dalam operasi pengubahsuaian untuk dalam keadaan lebih baik.





No comments:

Post a Comment